Teleoutlet kan i samarbeid med Klarna tilby følgende betalingsalternativer: 

  • Direktebetaling. Kortbetaling med VISA og MasterCard
  • 3 mnd betalingsutsettelse
  • Fast delbetaling. Les mer her
  • Få først. Betal senere. Faktura, med 30 dager betalingsfrist (på bakgrunn av godkjent kredittvurdering)

Betaling med Klarna:
Slik fungerer det:

Steg 1:
Legg produktene i handlekurven og velg Klarna når du går til kassen.

Steg 2:
Oppgi personopplysninger, og du får vite med en gang om du er godkjent.

Steg 3:
Klarna sender deg en e-post med bekreftelse og deretter påminnelser når du skal betale.

Steg 4: Fremtidige Klarna-kjøp kan nå fullføres med et klikk.

Kort eller bankbetaling 
Med kort eller bankbetaling kan du betale kjøpene dine kjapt, sikkert og enkelt på tre ulike måter. Du kan koble kortene dine og bankkontoen din til Klarna første gangen du skal betale noe, eller gjøre det på forhånd i Klarna-appen. Klarna husker informasjonen din så du kan handle og betale enda smidigere neste gang.

  • Bankoverføring
    Betal med bankkontoen din og godkjenn kjøpet med BankID. Pengene trekkes direkte.
  • Trekk fra bankkonto
    Pengene trekkes fra din tilknyttede konto i løpet av to bankdager etter at ordren er sendt.
  • Kort Betal med valgfritt kort.
    Pengene reserveres direkte i forbindelse med kjøpet.

Finansiering
Engangsavtale
Fullfør en enkel, 4-trinns kredittsøknad med top-of-mind-informasjon. Du får svar umiddelbart om du er godkjent og kan fullføre bestillingen med en gang.

Månedlige betalinger
Du vil utføre den månedlige betalingen online eller i appen vår ved hjelp av bankoverføring eller kortbetalinger. Vi vil varsle deg når det er tid for å gjøre betalingen hver måned.

Om Klarna.
Betal på nettet eller i appen

Se de siste kjøpene dine og foreta betalinger i Klarna-appen eller på nettet.

Trygt og enkelt
Du er alltid dekket av Klarnas kjøperbeskyttelse. Moderne sikkerhet beskytter opplysningene dine for å forhindre uautoriserte kjøp.

Vanlige spørsmål:
Les våre vanligste spørsmål (https://www.klarna.com/no/kundeservice/) for å lære mer om hvordan du bruker Klarna.

Hos Klarna er vi opptatt av å skape verdens beste handleopplevelse. Vi mener at betaling handler om mye mer enn hvordan vi sender penger. Derfor gir våre smidige betalingsmetoder deg mer tid, kontroll og glede, slik at du kan fortsette å gjøre det du liker best.

  • 80 millioner kunder bruker Klarna.
  • 190 000 butikker rundt om i verden samarbeider med oss.
  • Vi har tilbudt nettbasert betaling i 14 år.

Retur:
Les mer

I tillegg kan vi tilby betaling via VIPPS

Kortbetaling steg for steg

Betaling med kort er trygt og enkelt. Vi godkjenner VISA og Mastercard som betalingskort. Du taster inn kortnummeret ditt, utløpsdatoen og verifiseringskoden (CVV2) på baksiden av kortet, og betalingen er gjort.

Vi samarbeider Klarna for å sørge for en rask behandling av din kortinformasjon gjennom meget sikre rutiner. Ingen kan se ditt kortnummer gjennom betalingsprosessen.

Autorisasjon
Når du legger en ordre hos oss blir det gjort en autorisasjon på kortet ditt. Det betyr at vi sjekker at kortet er gyldig og at det er dekning for kjøpet. Vi gjør deretter en reservasjon av beløpet du handler for. I løpet av reservasjonstiden er pengene fremdeles på kortet ditt, men de er reservert One2cel så lenge ordren er under behandling.

Kansellering av bestilling

Dersom du kansellerer en ordre vil reservasjonen heves og pengene frigjøres tilbake på kortet ditt (normalt innen 5-7 virkedager). Det er først når vi har pakket varene ferdig og klargjort pakken for forsendelse, at pengene blir overført fra ditt kort til oss. 

Forbehold

Vi forbeholder oss retten til å foreta kontroller knyttet til korttransaksjonen der vi finner det nødvendig, herunder å nekte levering uten ytterligere begrunnelse dersom oppgitt kortinformasjon ikke lar seg verifisere. 

Kreditering

Ved en eventuell kreditering av hele eller deler av en ordre som opprinnelig er betalt med Visa / Mastercard, vil krediteringen gjøres til samme kortnummer. Vi kan ikke utbetale til en bankkonto.

Tilbakebetaling av penger ved heving av kjøp grunnet forsinket levering og ved reklamasjon skjer innen 14 dager.

Personvern:

Lagring av kredittkort

Vi lagrer ingen informasjon om ditt kredittkort.

Informasjonen du oppgir ved nettbetaling vil kun være knyttet til den ordre du gjennomfører.

Spørsmål knyttet til betaling og retur av penger
Kontakt vårt kundesenter på telefon 21 89 75 75 eller e-post: post@teleoutlet.no

Få nyheter og tilbud først

Få eksklusiv tilgang til spesialtilbud, kampanjer og hold
deg oppdatert med våre siste nyheter!